«La tarea del docente, que también es aprendiz, es placentera y a la vez exigente. Exige
seriedad, preparación científica, preparación
física, emocional, afectiva. Es una tarea que
requiere, de quien se compromete con ella, un
gusto especial de querer bien, no sólo a los otros
sino al propio proceso que ella implica. Es imposible enseñar sin ese coraje de querer bien,
sin la valentía de los que insisten mil veces
antes de desistir» Paulo Freire

dijous, 18 d’octubre del 2012

Taller de costura!


Avui hem realitzat un taller de costura de la mà de les nostres companyes Alicia Ribas i Rosa Luz Sánchez. Per tal de realitzar-ho, hem necessitat els següents materials:

- Tela de filtre de diferents colors
- Agulla i fil
- Cintes de diferents colors
- Tisores
- Llapis
- Patrons varis. *Aquí teniu alguns exemples de patrons.
























Les nostres companyes ens van donar prèviament a la sessió diferents patrons com ara flors, marietes i altres per tal de facilitar-nos el disseny de les nostres creacions. Personalment, em vaig decantar per confeccionar la flor. Aquí teniu la imatge de la flor que vaig crear. 


Personalment, vaig gaudir molt amb aquest taller perquè tot i que ja sabia cosir, vaig poder posar a prova les meves habilitats en aquest camp per tal de confeccionar un element molt creatiu i a la vegada decoratiu per a la roba, motxilles i altres elements. Tant és així que em vaig animar i vaig proposar a la meva mare confeccionar unes pantufles de ganchillo molt originals i fàcils de fer. Aquí teniu algunes imatges de les que vam fer. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada